tirsdag 16. februar 2010

Snasne klubb t-skjorter vurderes

Trodde aldri jeg kom til å publisere ett innlegg om klesdesign, men i kveld har jeg faktisk lekt meg litt med klesdesign av klubb t-skjorter. Og jeg har kommet frem til noe hvertfall jeg synes ser ganske så stilig ut.!
Jeg har vurdert to forskjellige t-skjortetyper fra to forskjellige leverandører. Den ene t-skjorten er en ganske rimelig og enkel variant som ikke vil koste stort mer enn 100-lappen, mens den andre er en litt dyrere 300+65(frakt) og litt mer fancy variant.
Begge t-skjortene har tilnærmet lik fremdel, men den dyrere har div merker og skrift både på armer og ryggen. Den rimeligste varianten fås kun i hvit eller svart(+29kr), mens den dyrere varianten kan skaffes i flere farger hvis motivet tilater det.

Her følger noen bilder av hvit variant.
Dette er fronten som gjelder for både den rimelige og den dyrere varianten. Sfk Eidsvollingen emblemet er påført på venstre side av kassa. Det ser kanskje litt uklart ut på bildet, men kvaliteten vil være vesentlig bedre enn på bildet, ettersom jeg har sett t-skjorter bestilt fra begge levrandører av en bekjent.


Her er ryggen på den dyrere t-skjorta, den rimeligere vil ikke ha noe motiv eller skrift.


Her er høyre og venstre arm på den dyrere skjorta. Høyre arm har Sfk Eidsvollingen emblemet påført, mens den høyre sida har navn og klubbtilhørighet påført. Småtøft.!?

Den rimelige varianten har jeg ikke helt oversikten over prisen på men den vil i hvertfall være 200 kr inkl frankt billigere enn den dyrere. Den rimelige varianten vil jo være en vellegnet t-skjorte i bruk ved fiske sommerstid, og man kan smøre på med grunnfór og markjord uten at det gjør så mye ettersom plagget er såpass billig. Den andre "luxus" varianten er jo det ultimate klesplagg for de mere formelle selskap, som møter med NMU og fiskemesser for å fronte klubben best mulig ;-)

Mere info om bestilling også videre kommer senere.

2 kommentarer:

  1. Er det spreadshirt som er den dyrere varianten? Du kan opprette egen webshop på den siden, så kan det her gå av seg selv, og faktisk være en liten inntekt til klubben ;)

    SvarSlett
  2. Hehe.
    Ja det er faktisk spreadshirt, men jeg tror ikke det blir noe serlig butikk ut av det ;)

    SvarSlett