torsdag 15. september 2011

Nmu-treffet på Gjøvik

Dette året hadde jeg endelig muligheten til å være med på Nmu-treffet som var på Gjøvik. Treffet skulle være fra lørdagen til søndagen, men når jeg først tok turen oppover så tok jeg også med fredagen. Jeg og Andreas var på plass ved 19-20 på fredagskvelden og da var det bare å sette igang med foring og ordne basecampen før det blei for mørkt

Jeg hadde kokt om en del liter med formais,kikerter osv som jeg hadde tenkt til å spodde ut, pluss at Andreas hadde med en del små-partikler og pellets. Vi fikk ihvertfall spoddet ut en del for før det blei alt for mørkt.
Den første natta hadde jeg et veldig godt brasmefiske som resulterte i ny pers for min del.
Fisken veide 4220 gram og var 64cm lang.



Jeg hadde ikke forventet meg å få så stor brasme her så nå var egentlig helga mi redda.

Andre dagen og natta hadde jeg et helt greit fiske der jeg fikk ei brasme som veide 3220gram pluss jeg fikk en fin vederbuk som veide 2210gram.

Alt i alt hadde jeg en fin helg med godt selskap, pluss at jeg vant konken som nmu hadde på treffet. Så en ny snelle fikk bli med meg hjem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar