søndag 13. april 2014

En liten harrtur.

Fredagen hadde jeg årets første tur etter harr. Det ble en godkjent tur med en del aktivitet. Jeg hadde veldig mye action tidlig på dagen, men etter klokken 1300 var det helt dødt. Det endte opp med 6 fisk der tre av dem var godkjente med vektene 780, 800 og 820 gram.  Får håpe jeg rekker noen flere turer til fremover og at det da dukker opp en over kiloen!

Fisken på 800 gram og 47cm.             

Turens største med 820 gram og 45 cm. Rakk ikke å ta et bilde med meg og fisken da denne var litt dypt kroket, og jeg dermed brukte litt tid med å få ut kroken. Jeg ville heller slippe den kjapt ut, da jeg aller helst vil at fisken skal overleve. 



Har forøvrig hatt en kveldstur til etter abbor som ikke var så veldig vellykket. Det var skikkelig drittvær med mye vind, og sludd så etter noen timer så orket ikke jeg mer. Jeg landet noen få abborer, og en gjedde på ca 2,5kg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar